Kampiakselin asentotunnistin auton
Osta Kampiakselin tunnistin nettikaupassamme edulliseen hintaan
Pulssigeneraattori koostuu sähkökäämikotelosta, jossa on rautaydin ja jonka päässä on kestomagneetti. Magneettikenttä muodostuu rautaytimessä induktiopuolan avulla. Integroidun nousupyörän pyörimisliike johtaa jatkuviin muutoksiin magneettikentän voimakkuudessa. Saadun vaihtovirran jännite riippuu nopeudesta sekä anturin ja nousupyörän välisestä ilmaraosta. Jänniteaallon muoto on ratkaisevassa osassa eri moottorin yksilöiden hallinnassa, erityisesti induktiivisessa sytytyksen laukaisijassa ja moottorin ajoituksessa. Lisäksi rakenteellisesti samanlaisia antureita voidaan käyttää automaattivaihteistoissa ja lukkiutumattomissa jarrujärjestelmissä.
KäyttötarkoitusPulssigeneraattori on korvaamaton osa induktiivista sytytyksenlaukaisijaa. Erilaisten painikkeiden induktiivisissa sytytyksenlaukaisijoissa käytetään hihnapyörää tai vaihdetta. Muissa rakenteissa käytetään kestomagneettia, joka on yhdistetty hammastukseen niin, että se tuottaa korkeamman jännitteen. Sytytys tapahtuu laskemalla pulsseja ja havaitsemalla niiden säännöllisyyttä. Määriteltyjen arvojen perusteella laukaistaan ruiskutusprosessi.
Pulssigeneraattorin valintaSopivan osan löytämiseksi tiettyyn ajoneuvoon suosittelemme ajoneuvon tyyppinumeron ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tarkista, mitkä pulssigeneraattorit sopivat autoosi. Ajoneuvon tyyppinumero löytyy rekisteriotteen ensimmäisestä osasta. Tuoteluettelostamme löytyvät ajoneuvokohtaiset tarvikkeet ja kaikki sytytysjärjestelmän osat. Pulssigeneraattorin rakenteesta riippuen valikoimastamme löytyvät myös erillisesti ostettavat puolat, rautaytimet ja kestomagneetit. Induktioluovuttajassa viat ovat usein materiaalivikoja tai aiheutuvat kulumisesta. Tämä yleensä johtaa sytytyksen vioittumiseen ja vaikuttaa sitä kautta moottoriin. Verkkokaupastamme löytyvät erilaiset induktioanturit sekä muut sytytysjärjestelmän varaosat, kuten hehkutulpat, sytytystulpat tai sytytyspuolat.
Lisää varaosat kategoriassa Moottori
- Kaapelinmitta (mm): 970
- Tunnistinmalli: Induktiivi anturi
- Pistokoskettimien lukumäärä: 3
- Jännite (V): 12
- Pistokkeen kotelon muoto: Kulmikas
- Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Kaapelilla
- Vastus [Ohm]: 550
- Paino [kg]: 0,12
- Tunnistinmalli: Induktiivi anturi
- Pistokoskettimien lukumäärä: 2
- Jännite (V): 12
- Pistokkeen kotelon muoto: Pyöreä
- Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: ilman kaapelia
- Vastus [Ohm]: 700
- Pistokkeen kotelon muoto: D-muoto
- Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: ilman kaapelia
- Jännite (V): 12
- Tunnistinmalli: Induktiivi anturi
- Pistokoskettimien lukumäärä: 2
- Jännite (V): 12
- Pistokkeen kotelon muoto: Kulmikas
- Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: ilman kaapelia
- Vastus [Ohm]: 400
- Paino [kg]: 0,03
- Mittausanturin pituus [mm]: 37,5
- Liittimiä: 2
- Vastus [Ohm]: 290
- Tunnistinmalli: Induktiivi anturi
- Nimellisjännite (V): 12
- Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: ilman kaapelia
- Kaapelinmitta (mm): 460
- Vastus [Ohm]: 700
- Käyttö: Sähköinen
- Pistokoskettimien lukumäärä: 2
- Kiinnitysreikien lukumäärä: 2
- Kaapelinmitta (mm): 430
- Käyttöjännite [V]: 12
- Tunnistinmalli: passiivi sensori
- Vastus [Ohm]: 900
- Asennussyvyys (mm): 34,5
- Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Tiivisterenkaalla
- Pistokoskettimien lukumäärä: 3
- Mittausanturin pituus [mm]: 33
- Testausliittimiä (pins): 3
- Kiinnitysreikien lukumäärä: 1
- Pistokkeen kotelon muoto: D-muoto
- Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: ilman kaapelia, Chinesisch
- Asennussyvyys (mm): 33
- Käyttöjännite [V]: 12
- Liittimiä: 3
- Tunnistinmalli: Hall-anturi
- Jännite (V): 12
- Pistokkeen kotelon muoto: D-muoto
- Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: ilman kaapelia, Tiivisterenkaalla
- Asennuspuoli: Vauhtipyöränpuoleinen
- Liittimiä: 2
- Pistokoskettimien lukumäärä: 2
- Tarvittava kappalemäärä: 1
- Vastus [Ohm]: 580
- Tunnistinmalli: Induktiivi anturi
- Nimellisjännite (V): 12
- Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Chinesisch, ilman kaapelia